sobota, 7 stycznia 2017

Wprowadzenie

Hej!

Właśnie trafiłeś na ,,My daily life in pill''. Pewnie się się zastanawiasz o czym może być blog z taką nazwą? A więc nie zgaduj bo już ci mówię, będzie to strona o wszystkim! Czekaj! Nie wyłączaj jeszcze! Daj mi szanse coś więcej opowiedzieć, a obiecuję Ci, nie będziesz żałował! 

Może najpierw opowiem coś o sobie, to będzie bardziej logiczne 😂😂. No więc mam na imię Kasia, mam 14 lat i chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Uczę się średnio, chociaż w podstawówce miałam na świadectwie czerwony pasek. Najgorzej mi idzie z biologi, to nie chodzi o to że jej nie rozumiem, ale o to że nauczycielka daje na sprawdziany rzeczy, których często nie ma w podręczniku i to nie tylko moje zdanie. Za to najbardziej lubię chyba geografię, nie dlatego że się tym interesuję, ale dlatego że zawsze mam dobre oceny z niej 😂😂. Moje hobby to gra na gitarze, co tydzień jeżdżę na godzinną lekcje gry na tym instrumencie, gram już 2,5 pół roku. Interesuję się też szkicowaniem, choć rzadko się zdarza żebym narysowała co wygląda jak w rzeczywistości. Pewnie uznacie że jestem za młoda na prowadzenie bloga, na dawanie rad itp, no ale cóż żyjemy w wolnym kraju czyż nie? A ja zawsze miałam marzenie związane z blogowaniem. 

Okej, skończmy już o mnie bo trochę się rozpisałam. Chciałabym aby mój blog nie poprzestał na jednym temacie, jak na przykład; moda albo zdrowe odżywianie itp. Bardzo chcę aby mój blog był różnorodny, aby pojawiały się na nim posty związane ze sportem, jedzeniem, modą, muzyką, szkicowaniem., filmami, książkami itd. Chętnie będę opisywać też dni z mojego życia, coś w stylu pamiętnika. Będę się wam żalić, cieszyć się razem z wami i przeżywać wszystko podwójnie, o czym świadczy tytuł bloga (na Polski) ,,Moje życie w pigułce''.  Posty pojawiać się będą może raz na tydzień, może dwa, a może nawet częściej.

To chyba tyle co chciałam dziś wam opowiedzieć. Mam nadzieję że nie rozpisałam się za bardzo i nie zanudziłam was. Zapraszam do obserwowania, komentowania! Pozdrawiam was Misiaki! Pa! 😍😍

/Kasia

7 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia. Czekam na kolejne posty 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wielu sukcesów ! Pamiętam jak dwa lata temu mniej więcej o tym samym czasie zakładałam bloga. :)


    http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno Ci się uda! Będę trzymać kciuki!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń